eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikredyt mieszkaniowy w DB - przeliczenie długości okresu bez zgody klienta? › Re: kredyt mieszkaniowy w DB - przeliczenie długości okresu bez zgody klienta?
  • Data: 2009-01-07 13:38:12
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy w DB - przeliczenie długości okresu bez zgody klienta?
    Od: kor_nick <c...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 7 Jan 2009 12:11:57 +0100, RobertS napisał(a):

    > wiem o tym, myślałem, że ktoś wpadł na jakiś sposób przelewania chf na konto
    > w db ;-)

    > zastanawiam się czy warto:
    > 1. kurs jest wysoki, ale przecież bardzo długi taki nie będzie...

    a skąd wiesz że nie? teraz nic się nie da przewidzieć.
    zresztą nie chodzi w tym momencie o kurs, jeśli będzie niższy to dla nas
    jeszcze lepiej.

    > 2. tak samo stopy %, nie spodziewam się, aby b.dlugo byly na tak niskim
    > poziomie
    > (oczywiscie tak moze byc ale nie musi)

    :) wolę z niskiego liboru TERAZ korzystać.

    > jak stopy zaczną rosnąć to będę tyle samo płacił w CHF a jedynie okres
    > spłaty mi się wydłuży

    a mi wzrośnie wtedy rata, bo db w umowie zastrzegł że okres kredytowania
    nie może przekroczyć 360 miesięcy i sami sobie będą automatycznie
    przeliczać wysokość raty w chf.

    > generalnie dajcie znać ile wyniosła rata po przeliczeniu na 30 lat, a ile
    > wynosila wczesniej (po skroceniu przez db okresu splaty ze wzgledu na spadek
    > stop %)
    >
    > poza tym widzę, że kolejny dzien kurs CHF (średni NBP) spadł, być może
    > najgorsze mamy już za sobą...

    zobacz teraz

    pozdr.