eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą MillenniumRe: ktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą Millennium
  • X-Received: by 10.140.19.213 with SMTP id 79mr629066qgh.5.1407699912837; Sun, 10 Aug
    2014 12:45:12 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.19.213 with SMTP id 79mr629066qgh.5.1407699912837; Sun, 10 Aug
    2014 12:45:12 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!h18no11281394igc.0!news-out.
    google.com!j6ni34691qas.0!nntp.google.com!v10no6028171qac.1!postnews.google.com
    !glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sun, 10 Aug 2014 12:45:12 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <m...@i...localdomain>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=77.253.205.31;
    posting-account=3AqyYQoAAAApZJfd9vaug151cdbunLT_
    NNTP-Posting-Host: 77.253.205.31
    References: <3...@g...com>
    <m...@i...localdomain>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Re: ktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję
    kartą Millennium
    From: "az.anonim" <m...@g...com>
    Injection-Date: Sun, 10 Aug 2014 19:45:12 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:604719
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu niedziela, 10 sierpnia 2014 13:55:35 UTC+2 użytkownik Krzysztof Halasa
    napisał:
    >
    > Teoretycznie ubezpieczenie karty nie jest w takiej sytuacji przydatne.
    >
    > Zakładam, że transakcja nie została wykonana kartą (fizyczną), która
    >
    > wciąż posiadasz.
    >

    Tak, karta nie opuściła mojego portfela, pokazałem ją podczas reklamacji w banku.
    >
    >
    > > Dziwnie, że bank od razu zablokował kartę, wydawało mi się że najpierw
    >
    > > dzwonią do klienta z informacją o podejrzeniach fraudu.
    >
    >
    > To by było dziwne. Albo może kwestia ocenianego przez nich
    >
    > prawdopodobieństwa fraudu.
    >

    Podobno transakcja była online co jest tym bardziej dziwne - przecież mogłem sam
    robić zakupy. Algorytm, jaki by nie był, okazał się skuteczny bo transakcji było
    kilka.

    >
    > Metod skopiowania danych z karty jest tak dużo, że nie da się tego
    >
    > przypilnować żadnym sposobem. Jedyna możliwość to (prawidłowo
    >
    > oprogramowany) scalak na karcie oraz zasada, że za fraudy płaci ten, kto
    >
    > nie użył (prawidłowo) tego scalaka.
    >

    Transakcja była bez PINu musiały być więc zeskanowane dwie strony karty. Tutaj
    ciekawe jak odczytali kod CCV skoro karta była tak zdarta że sam miałem ogromne
    problemy żeby go odczytać. Muszą mieć dobre skanery ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1