eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą MillenniumRe: ktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą Millennium
  • Data: 2014-08-16 11:13:16
    Temat: Re: ktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą Millennium
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "az.anonim" <m...@g...com> writes:

    > Niestety w dniu obciążenia blokada nie została zdjęta (dopiero po
    > północy), przez co będąc na urlopie zostałem odcięty od pieniędzy:
    > ujemne saldo na koncie.

    Normalnie blokada jest zdejmowana po obciążeniu, ale czasem z różnych
    powodów tak nie jest. To się zdarza.

    > Na infolinii Millennium powiedziano mi z rozbrajającą szczerością, że
    > ich system tak działa i że dopiero po północy blokada zostanie zdjęta
    > a ja muszę uzbroić się w cierpliwość...
    >
    > WTF?! A gdyby to było moje jedyne konto? Miałbym głodować do północy?!

    Takie życie. Lepiej używać kart kredytowych i płacić pieniędzmi banku
    (spłacając następnie w 100%), wtedy blokady nie mają znaczenia. Kiedyś
    takie "karty do konta" były używane głównie (lub wyłącznie) do
    wyciągania pieniędzy z bankomatów, do tego nadają się lepiej (chociaż
    niestety bankomat też potrafi zablokować niesłusznie pieniądze).
    --
    Krzysztof Hałasa