eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą MillenniumRe: ktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą Millennium
    Date: Thu, 14 Aug 2014 10:00:23 +0200
    From: Bolek <b...@l...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję
    kartą Millennium

    W dniu 2014-08-06 o 23:55, az.anonim pisze:
    > A myślałem, że jestem uważny i mnie to nie spotka...
    >
    > Czy miał ktoś z Was podobnie przykre doświadczenia?

    Mnie też chcieli skubnąć, ale miałem limit transakcji MOTOEC na 5 zyli
    i pojawiła się transakcja na $1 tylko. Podobnie jak Ty zawsze starałem
    się być ostrożny i myślałem, że zachowuję wszystkie zasady
    bezpieczeństwa, ale jak widać na każdego może paść. Polecam karty w
    bankach, gdzie można samodzielnie zmieniać limit transakcji MOTOEC i
    ustawić go powyżej zera, tak, by złodziej gwizdnął trochę kasy ale nie
    za dużo, bo nie dowiecie się czy dane wyciekły jeśli limit będzie zero.
    Na czas transakcji online można ten limit podwyższyć. Dodatkowo radzę
    zdrapać kod CVV z karty i zapamiętać lub zapisać w bezpiecznym miejscu.

    Bolek