eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą Millennium › Re: ktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą Millennium
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!mx02.eternal-september
    .org!.POSTED!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję
    kartą Millennium
    Date: Tue, 10 Nov 2015 17:10:45 -0600
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 47
    Message-ID: <n1ttdd$qqq$18@dont-email.me>
    References: <3...@g...com>
    <3...@g...com>
    <n1pti0$jel$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <k...@4...com>
    <1...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <n1r2n1$qqq$1@dont-email.me> <n1r326$n7o$1@node2.news.atman.pl>
    <5641b8a4$0$679$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <n1sur9$qqq$4@dont-email.me> <n1svkq$m8p$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <n1t6g9$qqq$5@dont-email.me> <m...@p...waw.pl>
    <n1thqp$qqq$11@dont-email.me> <m...@p...waw.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 10 Nov 2015 23:08:29 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="1d6283019ae36a9d3448d1d81ad8bc86";
    logging-data="27482";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+TCkPt2x+V62pIb/yKr7EiYbsiO/o8+Ec="
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:44.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/44.0a2
    In-Reply-To: <m...@p...waw.pl>
    Cancel-Lock: sha1:DEBUD+aolRilNVzxMGueXs+5DNY=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:617962
    [ ukryj nagłówki ]

    Krzysztof Halasa wrote:
    > witek <w...@g...pl.invalid> writes:
    >
    >>> Kiedyś normą była odpowiedzialność klienta za fraudy utraconą kartą
    >>
    >> Kiedy i gdzie?
    >> Bo po za polskimi kartami i bankami to ja takiego zapisu nie pamietam
    >> nigdzie.
    >
    > W większości miejsc na świecie? Mam delikatne wrażenie, że obecnie w USA
    > klient odpowiada maksymalnie do kwoty $50 / $500 / bez ograniczenia,
    > jeśli zgłosi utratę karty w ciągu odpowiednio 2 dni / 60 dni / po
    > dłuższym czasie. Owszem, banki dają lepszą "ochronę", ale jak się pewnie
    > domyślasz, także w Polsce.

    chyba juz takich nie ma.
    Jeśli oferujesz coś wiecej niż zero to właśnie zamykasz biznes.




    >
    > Swoją drogą, to całkowite zdjęcie odpowiedzialności z klienta po
    > zastrzeżeniu to był spory postęp w stosunku do niektórych wcześniejszych
    > "instrumentów". Czy przed zastrzeżeniem jest to $50, $500, czy E150 to
    > już jest sprawa drugorzędna.
    >
    mowisz i masz.

    https://www.capitalone.com/identity-protection/secur
    ity/

    pierwszy z brzegu, zreszta moj ulubiony


    dodatkowo nie ma prowizji od zagranicznych transakcji. świetna karta na
    wycieczki po świecie. zjeździłem z nią ładny kawałek.











Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1