    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kupować mieszkanie?
    Date: Mon, 13 Oct 2008 19:43:48 +0200
    <gcndkd$7k2$1@inews.gazeta.pl> <gcojv9$hfs$1@inews.gazeta.pl>
    <gcpoi1$1up$1@inews.gazeta.pl> <8...@i...ma.local.domain>
    <gcq59p$6kq$1@inews.gazeta.pl> <gcqbrq$52o$1@news.dialog.net.pl>
    <gcqr38$10l$1@inews.gazeta.pl> <s...@N...zzz>
    <gcs78q$bad$1@news.dialog.net.pl> <m...@m...localdomain>
    <gctf8i$4lv$1@news.dialog.net.pl> <m...@m...localdomain>
    <gctk4f$8f5$1@news.dialog.net.pl> <m...@m...localdomain>
    <gcvu7h$nm9$1@news.dialog.net.pl>

    "Szymon" <n...@o...pl> writes:

    > Ten sam blad co wczesniej. Zakladasz, ze lokata spadnie o polowe, a ceny
    > najmu i mieszkan nie. Tymczasem tendencja od paru miesiecy jest dokladnie
    > odwrotna.

    Nope, niczego takiego nie zakladam, nie ma tu zadnego bledu. Zakladam,
    ze kwota lokaty ze sprzedazy nie wzrosnie o 100%, to chyba oczywiste.

    > Wiadomo jak jest z funduszami. Lokata na staly % to pewny zysk. Dzis na 8
    > mozna zalozyc na bodaj 2 lata max.

    Przyklad?
    Swoja droga, 2 lat to raczej nie jest znaczacy okres w takich kwestiach?

    > Chetnie sprzedam - nawet proponowalem to jednego z tutejszych emerytalnych
    > inwestorow :-))

    Czyli cena zaporowa?

    > Tyle, ze wynajem to wiesz...
    > dochod. Wiec zaraz skarbowka sie mna zainteresuje to sie jeszcze uwiklam w
    > jakas dzialalnosc gospodarcza czy Bog wie co tam jeszcze.

    Nie zartuj, nie ma z tym najmniejszego problemu. Pojedyncza wizyta
    w US, pozniej tylko wplacasz zaliczki raz na kwartal.

    > W OBIE strony 100km.

    Tzn. w jedna strone 50 km i w druga 50 km jak rozumiem.

    > Dojazd w jedna zajmuje mi godzine. To naprawde tak
    > wiele na dzisiejsze korki chociazby w wiekszych miastach?

    Kilkaset godzin rocznie. Sporo IMHO, ale co kto lubi. Ja bym nie
    lubil, ale na szczescie nie mam takiego problemu.

    > Chwilowo czy perspektywa czesto kilku lat. Tylko wracam do tematu - jaki
    > problem zmienic wynajmowane mieszkanie na inne?

    Zaden. Kwestia kasy wylacznie.
    --
    Krzysztof Halasa