  • Data: 2009-12-30 11:33:29
    Temat: Re: limit karty w Citi
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 30 Dec 2009 12:27:27 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Ja nie napisałem, że widzę naruszenie, tylko że można by się takiego
    > dopatrywać. Powinna być możliwość zablokowania takiej funkcjonalności.
    > Limity kart Citi są zazwyczaj niskie. Kwoty przekroczeń też zatem będą w
    > przeważającej większości przypadków niskie. Jest w tych zasadach
    > pułapka, polegająca na tym, że ktoś przekroczy limit o 1 grosz czy tam o
    > 10 albo 100 złotych, a zapłaci z tego tytułu prowizję 49 zł. Przekaz
    > jest jasny, ale dla mnie w oczywisty sposób jest pułapką zastawianą na
    > nieuważnych klientów, czyli jest złą praktyką.

    Hmmmm niezły świąteczny "ficzer".
    A czy to czasem nie jest niezgodne z umową, którą podpisali właściciele
    kk? Przecież na umowie jest limit karty i chyba nie ma tam nic o jakiś
    15%? Tutaj to rzeczywiście wygląda komicznie, bo bank świadomie
    udostępnia możliwość przekroczenia limitu karty za jedyne 49 pln hłe hłe.
    Jak się nie będzie dało tego wyłączyć to znak, że w Citi chyba zaczyna
    brakować kasy i równają do poziomu getina.

    Xenocide