  • Data: 2012-06-29 17:41:31
    Temat: Re: mBank 6,5% - burdel na kółkach
    Od: "azot" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Bank internetowy" :D Oj, bo się posikam.
    >
    > Wszystkich informatyków pozwalniali?
    >
    > Żenada.

    Przysłali mi odpowiedź po 30 godzinach

    --------

    "Witam,

    w nawiązaniu do Pana e-maila na wstępie najmocniej przepraszam za wydłużony czas
    oczekiwania na odpowiedź z mBanku.

    Uprzejmie informuję, iż wniosek akceptacyjny, jaki otrzymał Pan w serwisie
    transakcyjnym zawiera:
    a) Informacje o szczegółach lokaty (podsumowanie kwoty lokaty oraz
    oprocentowania).
    b) Pole w którym należy wskazać rachunek na który zostaną wpłacone środki.
    c) Oświadczenie które należy zaakceptować i potwierdzić hasłem.

    Nie jest w nim widoczny deklarowany okres trwania lokaty.

    Bardzo proszę zatem w celu weryfikacji tych informacji skontaktować się z mLinią
    pod następującymi numerami telefonów:

    801 300 800 z telefonów stacjonarnych w Polsce
    +48 42 6 300 800 z telefonów stacjonarnych i komórkowych z całego świata.

    Po połączeniu, należy wybrać 1 oznaczającą, iż jest Pan Klientem mBanku,
    następnie proszę wprowadzić nr identyfikacyjny Klienta (8 cyfrowy), zatwierdzić
    go krzyżykiem pod 9 czyli #, po tym, Lektor prosi o 3 wybrane cyfry z Telekodu
    (6 cyfrowy), na końcu proszę postępować zgodnie ze wskazówkami Lektora.
    Konsultant podczas rozmowy, mając dostęp do złożonego wniosku, będzie mógł
    udzielić informacji.

    Mam nadzieję, że przekazanie informacje będą dla Pana pomocne.
    ----

    No nie. Ja się też chyba posikam. Najbardziej internetowy bank w tym kraju :))

    Porażka totalna. :((((((((((