  • Data: 2009-09-01 11:10:40
    Temat: Re: mBank - Ale kicha z poczekalnią przelewów
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 01 Sep 2009 10:23:43 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Często brak życiowego doświadczenia sprawia, że zadufani ludzie
    > wypowiadają kategoryczne zdania. Lub są to po prostu... (wstawić
    > odpowiedni opis) (...)

    Piszesz bez ładu i składu i ciężko Ciebie zrozumieć. Nie wstawiaj
    głodnych kawałków, bo sprawa dotyczy podstawowej usługi bankowej jaką
    jest przelew pieniędzy (wewnętrzny lub zewnętrzny). Jeżeli jesteś taki
    mało doświadczony życiowo, to trzeba było przeszukać archiwum grupy albo
    krótko zapytać w stylu "Zleciłem przelew w mBanku o 14 w piątek jest
    sobota a pieniędzy nie ma w banku docelowym. O co chodzi?". I też pewnie
    byś się naraził na śmieszność, bo dalej nie możesz zrozumieć, że jak się
    chce z czegoś korzystać, to trzeba się dowiedzieć jak to działa, bo
    inaczej to można sobie tylko krzywdę zrobić fizyczną, finansową a czasami
    nawet i merytoryczną ;)

    Xenocide