  • Data: 2009-09-01 08:23:43
    Temat: Re: mBank - Ale kicha z poczekalnią przelewów
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    xbartx napisał(a) :
    > No i mamy kolejną klasyczną odpowiedź: "Osoba nie znająca się biegle na
    > czymś, nawet czasem nie wie o co zapytać." Rozumiem, że jak w sklepie nie
    > ma ceny przy towarze, to też nie kupujesz, bo nie wiesz kogo i o co
    > zapytać? Powiedz, po co robić z siebie taką ofiarę losu, zamiast chwilę
    > tylko pomyśleć? Nie mogłeś wpisać do wyszukiwarki google hasła typu
    > "przelew bankowy" tudzież "przelewy bankowe"? Podejrzewam, że w jednym z
    > pierwszych 5 linków byś dostał odpowiedź a całość by trwała góra 15
    > sekund. Tylko teraz nie pisz tutaj, że do używania internetu i
> [...]

    Często brak życiowego doświadczenia sprawia, że zadufani ludzie
    wypowiadają kategoryczne zdania. Lub są to po prostu... (wstawić
    odpowiedni opis)

    Czy jest jakaś dziedzina na której się w ogóle nie znasz? Na pewno
    jest. Chcesz się dowiedzieć jakichś niuansów na szybko. Bez wnikania
    w pozostałe szczegóły. I co? Zabierasz się za studia w tym temacie?
    Żeby poznać wszystkie zależności. Czy starasz się zapytać fachowców
    o rozjaśnienie sprawy? Jeśli trafisz na złośliwców, to używaniem
    "niespecjalistycznego" słownictwa wywołasz tylko ich rechot w
    odzewie. Taki rechot jest typowy u człowieczków, starających się
    wykazać, że "wiem wszystko, a ty nic, więc spadaj". Jednocześnie nie
    kwestionuję ich wiedzy merytorycznej.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E