eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] Błędy i lekceważenie (długie}Re: [mBank] Błędy i lekceważenie (długie}
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news2.icm.edu.pl!opa
    l.futuro.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mai
    l
    From: "Fajas" <s...@m...edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] Błędy i lekceważenie (długie}
    Date: Fri, 28 Nov 2003 18:46:55 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 33
    Message-ID: <bq81on$mse$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <0...@p...pl> <bq7hi0$9f9$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <0...@p...pl>
    NNTP-Posting-Host: piwnica.krakow.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1070041687 23438 62.111.198.58 (28 Nov 2003 17:48:07
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 28 Nov 2003 17:48:07 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:270813
    [ ukryj nagłówki ]


    > Szkoda, że Ty nie potrafisz sobie nawet wyobrazić jakie są konsekwencje
    takich
    > błędów w systemie mBanku, o jakich ja napisałem. To, że przykładowo
    przelałem
    > 0,01 PLN, to nie jest powód do bagatelizowania problemu.
    > Wcześniej przelałem większą kwotę i po stwierdzeniu, że przelew zniknął
    (nie
    > ma go ani w historii, ani w operacjach zaplanowanych) przelałem $ kolejny
    raz.
    > Potem okazało się, że oba przelewy zostały zrealizowane (tylko jeden
    > zaksięgowano w niedzielę, a drugi w poniedziałek). Nikt z pracowników nie
    umie
    > odpowiedzieć na pytanie dlaczego tak się dzieje i czemu to nie jest
    opisane na
    > www. Czy opisanie sposobu realizacji przelewów zgodnie z prawdą to wymóg
    > stawiany "ofercie z wyższej półki"?
    >

    Tak na podsumowanie - mam wrazenie, ze uzytkownicy bankowsci internetowej
    dostaja zbyt wiele informacji do analizowania, potem im sie cos mota i zaraz
    jest telefon na mLinka, reklamacje, awantury.
    Jakby taki jeden z drugim odstal w kolejce do okienka w zwyklym banu z
    drukiem przelewu w zebach, potem oddal go grzecznie Pani dysponentce i
    poszedl spokojnie do domu to byloby oki, przelew doszdlby na konto po 3
    dniach, odbiorca dopiero na miesiecznym wyciagu dowiedzialby sie ze kasa
    wplynela i byloby oki.
    A tak to zaraz stres dlaczegonie ma w operacjach oczekujacych wykonanych
    itd..... Kazdemu sie wydaje, ze zna doskonale procedury i potem sie szczepi.

    Fajas


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1