eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - Blokada po nieudanych transkcjachRe: mBank - Blokada po nieudanych transkcjach
  • Data: 2009-10-21 20:02:48
    Temat: Re: mBank - Blokada po nieudanych transkcjach
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    otrov <o...@w...pl> writes:

    > Nie tak dawno się zdarzyło, że klienci mieli poblokowane
    > wielokrotności środków poprzez błąd VISY - przy czym VISA zwalała winę
    > na banki, a banki na VISĘ

    To jest taka sciema - VISA to sa banki :-)

    > blokada ma być ułatwieniem dla klienta, żeby się łatwiej
    > mógł połapać w rachunku.

    Az tak daleko to bym sie nie posuwal - blokada jest dla banku, zeby
    klient nie mogl wydac wiecej niz ma. Ale to jest wszystko ok jesli
    klient wydal - jesli nie wydal, a bank mimo wszystko zablokowal (=
    zabral na jakis czas, chyba ze ktos ma problemy z logika), to powinien
    sobie (bank) spojrzec w tabelke "zadluzenie przeterminowane" i nawet nie
    naciagac klienta na koszty telefoniczne.
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1