  • Data: 2009-10-22 07:20:30
    Temat: Re: mBank - Blokada po nieudanych transkcjach
    Od: otrov <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Slavekk pisze:
    > Doskonały przykład tylko że PRZECZY twojej tezie
    > W tym przypadku bank dostał WIARYGODNĄ informację od innego UCZESTNIKA
    > PROCESU który założył blokady, że blokady te były wynikiem błędu.
    > W naszym przypadku jedynym który tak twierdzi jest klient a to nie on
    > założył blokadę i nie on może ją zdjąć

    A klient to zło i nie wolno mu wierzyć, prawda? Bank ma aż nadto
    sposobów, żeby wygrać z klientem - wystarczy, że ma odsetki karne za
    ujemne saldo na koncie (na wypadek jakby klient kłamał). Zwróć uwagę na
    tą niesymetryczność sytuacji i zastanów się, czy dalej warto bronić banku?

    Dodatkowo - w opisywanej sytuacji nie wiem jaką trzeba się szczycić
    inteligencją, żeby załapać, że wielokrotne blokady w odstępie sekund /
    minut na tą samą kwotę, u tego samego sprzedawcy prawie na pewno są
    spowodowane awarią systemu i pójść jednak klientowi na rękę.

    o.