eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - Blokada po nieudanych transkcjachRe: mBank - Blokada po nieudanych transkcjach
  • Data: 2009-10-21 21:31:49
    Temat: Re: mBank - Blokada po nieudanych transkcjach
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 21 Oct 2009 21:59:17 +0200, Slavekk napisał(a):

    > Bank zablokował NA PODSTAWIE zapytania autoryzacyjnego ze sklepu

    A co to klienta obchodzi, jeśli on tej transakcji nie dokonał?

    >> Jeśli problem z autoryzacją powstał gdzieś na linii:
    >> sprzedawca-pośrednik-bank, to niech oni sami to sobie miedzy sobą
    >> wyjaśniają, a klienta to nie powinno nic obchodzić!
    >
    > Ależ wyjaśniają, tylko że się umówili ze sobą i z klientem
    > (umowy+regulaminy) że do czasu wyjaśnienia jest blokada i koniec.

    No to zacytuj nam ten fragment umowy/regulaminu, który mówi, ze bank
    może na koncie zablokować środki na poczet transakcji, która nie doszła
    do skutku.
    Przy okazji chętnie się dowiemy, na jak długo bank może zablokować te
    środki.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1