eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - Blokada po nieudanych transkcjachRe: mBank - Blokada po nieudanych transkcjach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.wp.pl!no
    t-for-mail
    From: otrov <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - Blokada po nieudanych transkcjach
    Date: Thu, 22 Oct 2009 09:20:30 +0200
    Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Lines: 18
    Sender: o...@i...nat.umts.dynamic.eranet.pl
    Message-ID: <hbp155$32r$1@news.wp.pl>
    References: <a...@p...googlegroups.com>
    <hbieak$2un$1@inews.gazeta.pl> <hbifqd$ak5$1@news.wp.pl>
    <hbnb7m$apa$1@inews.gazeta.pl> <hbnkeo$ahp$1@news.wp.pl>
    <hbnosl$6qv$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: inet20909na-3s.nat.umts.dynamic.eranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.wp.pl 1256196070 3163 213.158.199.131 (22 Oct 2009 07:21:10 GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Oct 2009 07:21:10 +0000 (UTC)
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    In-Reply-To: <hbnosl$6qv$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    X-Original-Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:506116
    [ ukryj nagłówki ]

    Slavekk pisze:
    > Doskonały przykład tylko że PRZECZY twojej tezie
    > W tym przypadku bank dostał WIARYGODNĄ informację od innego UCZESTNIKA
    > PROCESU który założył blokady, że blokady te były wynikiem błędu.
    > W naszym przypadku jedynym który tak twierdzi jest klient a to nie on
    > założył blokadę i nie on może ją zdjąć

    A klient to zło i nie wolno mu wierzyć, prawda? Bank ma aż nadto
    sposobów, żeby wygrać z klientem - wystarczy, że ma odsetki karne za
    ujemne saldo na koncie (na wypadek jakby klient kłamał). Zwróć uwagę na
    tą niesymetryczność sytuacji i zastanów się, czy dalej warto bronić banku?

    Dodatkowo - w opisywanej sytuacji nie wiem jaką trzeba się szczycić
    inteligencją, żeby załapać, że wielokrotne blokady w odstępie sekund /
    minut na tą samą kwotę, u tego samego sprzedawcy prawie na pewno są
    spowodowane awarią systemu i pójść jednak klientowi na rękę.

    o.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1