    From: "Krenozyl" <k...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] Kredyt i wpis hipoteki do KW
    Date: Mon, 29 Dec 2008 15:29:04 +0100

    Witam!
    Użytkownik "Sebcio" <s...@n...com> napisał w wiadomości
    news:gjajnf$da2$1@pippin.nask.net.pl...

    > Zaraz, zaraz... Domniemuję że równolegle sąd wysłał zawiadomienie do mnie
    > i do banku, tak ?
    "Otrzymania" ma tutaj znaczenie. Data wysylki do banku nie ma zadnego
    znaczenia. Znaczenie ma data doreczenia! Wg mBanku nalezy zadzwonic na
    mLinie i zasiegnac informacji kiedy otrzymali zawiadomienie. Znajac mLinie
    :) jest to droga trudna.Ja swego czasu wybralem droge "po swojemu"
    odczekalem 20 dni od daty dostarczenia pisma z sadu do mnie - udalem sie po
    wypis i zawiozlem do centrum. Poszlo sprawnie i bez problemow.

    > Tak też mi pachniało, więc złożyłem dzisiaj w sądzie wniosek o aktualny
    > odpis. Tyle że w kontekście tego co piszesz może się okazać że się
    > pospieszyłem :( Wpis został dokonany 8 grudnia, natomiast zawiadomienie do
    > mnie zostało wysłane 18 grudnia sądząc po dacie na stemplu pocztowym.
    > Czyżby więc miało się okazać że i z jutrzejszym odpisem odprawią mnie z
    > kwitkiem ??
    wg mnie odprawia - z praktyki wiem, iz oni nie maja jeszcze informacji w
    systemie iz takie zawiadomienie otrzymali, a do tej daty nalezy dodac 14
    dni:(

    Z.