  • Data: 2010-02-27 07:06:00
    Temat: Re: mBank - Maryja
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Lut, 07:32, pyrtek <u...@n...com> wrote:

    > Co Ty p..sz!?
    > Dlaczego miałbym reagować na przelewy na niewielkie kwoty z tytułem
    > "darowizna"?
    > Wszak prowadzę rozległy i uczciwy biznes i nie dziwi mnie, że niektórzy
    > klienci po skorzystaniu z mojego produktu pałają chęcią, aby mi dopłacić.
    >
    > Widzę, że rewolucjonistów spod znaku Czapajewa u nas dostatek.
    >
    > --
    >
    > Tnx. Pzdr.         Pyrtek

    Pomijakac kwestie absurdalnosci waszego problemu (bo banki nie blokuja
    kont firmom na podstawie takich donosow, blokuje sie conajwyzej konta
    slupow, a konta slupow jak juz pisalem mozna odroznic golym okiem i to
    ze 99% pewnoscia :) to pewnie bys szybko reagowal na przelewy z
    tytulem "darowizna" chociazby z uwagi na kwestie ksiegowe lub
    podatkowe :)