  • Data: 2010-02-27 17:53:10
    Temat: Re: mbank i radio Maryja
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "p47" hma43s$qah$...@n...news.neostrada.pl

    > Po prostu kłamiesz, co zresztą wcale mnie nie zdziwiło;-)

    Ale tych kłamst nie potrafisz pokazać.
    Jesteś arbitrem i koniec!
    Co mówisz -- to jest!

    > A na marginesie,- niewatpliwe straty moralne Radio Maryja poniosło!

    Poniosło -- przypomniano ludziom o stoczni.
    Rydzyk, przeklinając dzisiejszego oszusta, przeklina samego siebie.

    To motyw z Pisma Świętego -- bezbożnik, przeklinając swego
    przeciwnika, przeklina samego siebie..

    To kolejna strata moralna Rydzyka. :)

    Gdyby Rydzyk był człowiekiem uczciwym, po cichu zwróciłby się do banku
    oraz do prokuratury (czy choćby policji) z tą sprawą. Dzięki temu
    odnaleziono by złodzieja, którego znalezienie teraz nie będzie łatwe. :)
    Jeśli złodziej nie zostanie zatrzymany, wycwani się i kolejne jego
    uderzenie będzie trudniejsze do udaremnienia. :)

    Rydzyk (będąc człowiekiem mądrym -- a najwyraźniej brak mu mądrości) mógłby
    nawet zakpić ze swego przeciwnika i zauważyć, że ktoś za swoje pieniądze
    drukuje i rozprowadza blankiety wpłaty na RR. Wprawdzie ten ktoś pomylił
    się w numerze konta (wszak mylenie się jest rzeczą ludzką -- trzeba więc
    błąd wybaczyć) ale na szczęście :) pieniądze trafiają pod właściwy adres. :)
    Dodałby także, że za swego dobrodzieja będzie modlił się, życząc mu łaski Bożej. :)

    Zauważyłby tym samym, że Opatrzność Boża kieruje złe postępowanie
    człowieka w kierunku dobra. :) Gdyby Rydzyk naprawdę żył dla Boga,
    mógłby złapanemu zaproponować pracę u siebie -- pracę związaną
    z poligrafią, drukiem blankietów czy książek lub czasopism...
    Takim sposobem zamieniłby zło na dobro. :) Pokonałby dobrem zło,
    czyli by nawiązał do postulatu Popiełuszki. :)

    Tymczasem Rydzyk spienił się. :)

    Jak mówi PŚ: Nie oburzaj się -- to wiedzie tylko ku złemu. :)

    -=-

    I po tym właśnie poznacie, kto komu służy. :)
    Sługa Boga ze zła wydobędzie dobro, zaś sługa zła
    z dobrego uczynku wydobędzie (choćby i nieistniejące) zło. :)
    Bo kto czego szuka -- ten to właśnie znajduje. :)

    -==-

    Rydzyk to więcej niż oszust. To pośredni demoralizator. :)
    Aby student[ka] miał[a] na studia, rodzina musi zarobić -- nierzadko
    handlując alkoholem, gdyż o normalną pracę w Polsce trudno a studia
    są drogie. Gdyby Rydzyk służył Bogu -- studia na jego uczelni byłyby
    bezpłatne lub byłyby płatne, ale byłyby refundowane pracą, którą by
    Rydzyk zapewniał swoim student[k]om...

    Tłumaczenie typu 'to naturalna selekcja! -- pijak łoży na kształcenie
    porządnego!' nie ma sensu. Pijak nierzadko przepija pieniądze zarabiane
    przez żonę (zapewne są i odwrotne sytuacje -- żona przepija pieniądze
    męża, ale ja tych nie znam) pozbawiając swe potomstwo możliwości
    kształcenia się.

    Po latach skrzywdzone dzieci nie będą kochały swych ,,wykształconych''
    koleżanek czy kolegów. :) Efekt tego mamy -- miliony Polaków wyjeżdżają
    za granicę, gdyż kształceni za pieniądze zdobywane na wódce nie potrafią
    stworzyć rynku godziwej pracy. :)

    Jak mają stworzyć coś godziwego, skoro wykształcili się dzięki niegodziwości?!

    Ale Rydzyk pomija trudny problem zarabiania na alkoholu, czyli na krzywdzie ludzkiej.
    Pomija, ale bogaci się i wierzy w to, że jego problem demoralizacji nie dosięgnie. :)
    I zapewne ma rację -- dosięgnie tych, którzy mu płacą, choć wiedzą (choćby dzięki
    mnie, który piszę o nauce Klemensa z Aleksandrii) o tym, że to płacenie mija się
    z intencjami Boga. :)

    Ja przed 20 laty też uważałem, że zło (budowane przez duchownych polskich) ominie
    mnie. Nie ominęło! Byłem kuty na wszystkie kopyta, a jednak przegrałem. :) Tysiące
    złotych słane na RR czy inne organizacje kościelne, wielokrotnie :) wyższe datki
    przekazywane innym osobom, znajomi, praca na uczelni -- raczej ;) silna pozycja,
    obietnice i sojusze -- to wszystko zawiodło! A zło wdarło się właśnie od strony
    Kościoła! Nawet ateista Jerzy Kopania przyłożył mi z polecenia arcykapłana (boję
    się słowa arcybiskup) Ozorowskiego -- co za ironia!!!!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'