  • Data: 2010-02-27 18:08:30
    Temat: Re: mbank i radio Maryja
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "p47" hma4ql$qio$...@n...news.neostrada.pl

    > A wpłaciłes choc grosz.

    Gdybym nie wpłacił, Rydzyk by powiedział, że mi oddał. :)
    Ty naprawdę uważasz mnie za głupca. :) Wpłaciłem i odliczyłem od dochodu. :)

    > Mimo ze masz 'żółte papiery" to niewątpliwie , gdybys uprzednio wpłacił, a

    Już pisałem -- jeśli wiesz o moich papierach, napisz o ich numerach, miejscu
    i dacie wydania. :) Możesz też postawić skan tychże papierów. :)

    Kłamstwo jest właśnie logiką od śniadania do obiadu. :)
    Po obaleniu jednego kłamstwa, wymyśla się kolejne itd. :)
    Walka z tym to strata czasu. :)

    To taktyka oficjalnie zaproponowana przez Leszka Struka -- księdza
    teologa. Taką taktykę zalecał do walki ze mną przed kilku laty. :)
    (tego uczą teologów? -- chyba nie)

    Gdzie on teraz jest -- ten Struk? Jest proboszczem w Choroszczy, czyli
    w mieście/miasteczku, gdzie są szpitale dla tych, którzy mają żółte
    papiery, jak to określasz. :)

    Mogę jechać do Choroszczy kiedy chcę, aby na własne oczy zobaczyć karę,
    przygotowaną Strukowi przez Boga. Jakiekolwiek opisywanie tej kary mija
    się z sensem -- to trzeba zobaczyć. Nawet nie przeżyć, ale zobaczyć
    -- przeżyć się chyba tego nie da bez trafienia ,,na oddział''. :)

    Ale Struk modli się -- spraw Boże, aby ludzie uważali, że mnie tu
    jest dobrze. :) I ja przyłączam się do tej modlitwy -- spraw, Boże,
    aby tak ludzie myśleli, :) bo dzięki temu Struka z Choroszcy nie
    wyciągnie już żadna litość ludzka. :)

    Ja, przed chyba 10 laty, wyciągnąłem Samula z podobnej sytuacji. :)
    To był błąd, którego żałuję. :)

    > nastepnie, gdy Radio Raryja OGŁOSIŁO, że będzie zwracać wpłaty tym, którzy
    > nie zgadzają się z nowym celem zbiórki (bo władze państwowe odmówiły
    > negocjacji z załoga nt. utworzenia spólki pracowniczej, a więc fundusze
    > okazały się nieprzydatne) i mimo tego ogłoszenia ci nie zwróciło to
    > powinienes zgłosić to do organów scigania jako próbe wyłudzenia. Byłbys
    > jedynym! Nieliczni, którzy żadali zwrotu otrzymali pieniądze.
    > Poniewaz jednak nic zapewne nie wpłacałeś, nie żądałes zwrotu, ani nie
    > zawiadamiałes organów ścigania, to teraz jesteś jedynie marnym oszczercą.

    Słuchałem wówczas tego radia uważnie, ale o żadnym takim ogłoszeniu nie usłyszałem.
    Tworzysz więc fakty. Fakty takie, jak ten fakt z moimi papierami żółtymi. Nie
    podajesz
    nawet swego nazwiska. :) Rozmowa z Tobą nie ma sensu -- piszesz to, co jest Ci
    wygodne.

    Rydzyk nigdy nie zwrócił mi wpłaconych pieniędzy, które zbierał na stocznię. :)

    Ale dam mu szansę -- niech zwróci mi teraz. :)
    Ponoć nigdy nie jest za późno na nawrócenie się. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'