  • Data: 2008-12-14 15:07:15
    Temat: Re: [mBank] - Procedury i podwojne standardy
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 14 Dec 2008 15:31:13 +0400, kashmiri napisał(a):

    > Zwykle notariusze mogą poświadczać wyłącznie dokumenty w języku
    > urzędowym państwa. Czyli w tym wypadku notariusz amerykański zażąda
    > najpierw tłumaczenia angielskiego i dopiero poświadczy podpis...

    Ale tu nie chodziło o poświadczenie dokumentu, lecz poświadczenie
    podpisu. A tu chyba nie powinno być wątpliwości. O tym, czy ja (jako
    podpisujący) rozumiem dany tekst mogę się wypowiadać tylko ja.

    Ale fakt, że się ostatnio zdziwiłem jak mi notariuszka łyknęła
    dwujęzyczną zmianę umowy spółki. Niemieckiego ona ani huhu.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl