eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] TERAZ!!!!Re: [mBank] TERAZ!!!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.ds.pg.gda.p
    l!not-for-mail
    From: Anna <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] TERAZ!!!!
    Date: Thu, 17 Jan 2008 13:00:34 +0100
    Organization: SKOS PG
    Lines: 29
    Message-ID: <fmng13$ig5$1@news.ds.pg.gda.pl>
    References: <2...@s...googlegroups.com>
    <fmj9sh$2h7$1@nemesis.news.tpi.pl> <fmjd1q$nmd$1@inews.gazeta.pl>
    <478d5c28$1@news.home.net.pl> <fmks48$spu$3@news.ds.pg.gda.pl>
    <fmktgi$p8j$1@news.onet.pl> <fmku4d$5u1$1@news.ds.pg.gda.pl>
    <fmkvan$n03$1@nemesis.news.tpi.pl> <fmn52t$kuf$1@news.onet.pl>
    <s...@p...org> <fmn6ae$viv$1@news.ds.pg.gda.pl>
    <s...@p...org> <fmn8ba$3ro$1@news.ds.pg.gda.pl>
    <fmnf6j$r55$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: micom.ds.pg.gda.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.ds.pg.gda.pl 1200571235 18949 153.19.215.105 (17 Jan 2008 12:00:35 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...pg.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 17 Jan 2008 12:00:35 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.9 (Windows/20071031)
    In-Reply-To: <fmnf6j$r55$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:435205
    [ ukryj nagłówki ]

    mvoicem pisze:
    > Tzn co, chcesz żeby bank oddał ci z góry straty które poniosłaś bez
    > składania z twojej strony żadnych informacji o tym że je poniosłaś?.
    > Myślisz że mają Ducha Świętego na etacie?

    Napisałam tak gdzieś? Mógłbyś wskazać? :>


    Jeśli nie potrafisz czytać ze zrozumieniem to wyjaśniam:
    1. Wojtek stwierdził, że "błędy zdarzają się wszędzie" (chodziło o
    omawiany błąd);
    2. O omawianym błędzie m*banki wiedziały, czego dowodzą reakcja i
    oficjalne komunikaty;
    3. Wszystkim klientom chodziło najpierw o _przywrócenie stanu_ a tylko
    nielicznym o jakiekolwiek odszkodowania czy odsetki;
    4. Wojtek stwierdził na powyższe, że klienci powinni _złożyć
    reklamację_; czyli był zdania, że w sytuacji, gdy bank wie o
    bezzasadnych blokadach klient powinien zadowolić się reklamacją
    rozpatrywaną nie wiadomo jak długo;
    4. Ubawiłam się tą propozycją złożenia reklamacji, by m*bank przywrócił
    właściwy stan kont;

    A więc tak, chciałabym, by bank "z góry" (jak to nazwałeś) przywrócił
    dostęp do moich pieniędzy. Jeśli potrzebuje do tego Ducha Świętego na
    etacie to powinien go zatrudnić.


    --
    pzdr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1