  • Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: [mBank] TERAZ!!!!
    Date: 17 Jan 2008 13:05:58 +0100

    On 2008-01-17, Anna <a...@o...pl> wrote:

    > Jak już napisałam Bartoszowi, gdy banki na jedno-dwudniowe spóźnienie w
    > płatności lub niedozwolone saldo ujemne będą odpowiadać, że błędy
    > zdarzają się wszędzie, to możemy wtedy o błędach pogadać.

    Za PZtki odpowiadają. Więc?

    > Klient nawalił - odsetki lub kara.
    > Bank nawalił - proszę złożyć reklamację i poczekać kilka dni lub
    > tygodni? Nie rozśmieszaj mnie.

    A monity o zapłacenie zaległych rat kredytu to wysyłają przez ładnych
    parę miesięcy zanim wytaczają cięższe działa (komornika). Odsetki za
    zwłokę to Ci każdy naliczy, nie tylko bank.

    > ... albo krytykuj zgodnie z prawdą. :))

    Tak. Zgodnie z prawdą. Ty zdaje się tutaj wydałaś wyrok zanim pojawiło
    się oświadczenie VISY, że błąd przynajmniej częściowo leży po ich
    stronie, prawda? To nie jest krytykowanie zgodnie z prawdą.

    To jest głoszenie własnych poglądów i czynienie z nich prawdy
    absolutnej.

    > Zresztą z wcześniejszych opcji nie rezygnuję. I nigdzie nie stwierdziłam,
    > że bank łamie umowę - jednak z pewnością nierzetelnie z niej się wywiązuje.

    I możesz dochodzić swojego. W czym więc problem?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl