eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientowRe: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "darkblue" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Date: Wed, 30 Aug 2006 19:55:39 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 21
    Message-ID: <ed4jgp$3gs$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <ed3fk4$b9h$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: acst104.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1156960601 3612 83.11.47.104 (30 Aug 2006 17:56:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 30 Aug 2006 17:56:41 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:395280
    [ ukryj nagłówki ]

    > Wlasnie zbliza sie termin gdy bede musial zaplacic za przedluzenie KK.
    > Postanowilem zadzwonic do nich i grzecznie poprosic o zrezygnowanie z
    oplaty
    > w ramach preferencyjnych warunkow obslugi klienta. Mila pani powiedziala
    ze
    > preferencji w ogole w banku nie oferuja i musze zaplacic. No to
    powiedzialem
    > ze zrezygnuje z KK mBanku i prawdopodobnie calego rachunku. Odpowiedz -
    > prosze zrezygnowac, to pana decyzja. Upewnilem sie mowiac ze wlasnie
    > doprowadzaja do straty klienta ktory na koncie posiada xxx zl. Odpowiedz -
    > to pana decyzja, prosze zrezygnowac.

    mLinia to burki. nie wiedziales ?
    kontakt via internet = czekasz godzine a i tak odpowiedzi sa lakoniczne i
    czesto dwuznaczne, nie prowadzace do rozwiazania problemu. dzwonisz na
    infolinie = jestes traktowany jak 5 kolo u wozu...
    zmien bank.
    mbank sie wypala powoli. ero programow lojalnosciowych. a kasuja extra za
    wszystko.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1