    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - jesteś lojalnym klientem - karta kredytowa
    Date: Sat, 15 May 2010 12:01:43 +0200

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:m...@i...localdomain...

    > Cos ktos wspominal o przerwach w autoryzacji - STIP to pewnie w takich
    > warunkach szalenie niebezpieczna sprawa?
    > Autoryzacja wymagana? (-> karta nie dziala w ogole offline, np. przy
    > odczycie paska, pomijam imprintery)
    > PINy offline chyba juz sa? Ktos potwierdzi?

    Ja potwierdzę, PIN offline jest (dla starych kart trzeba wykonać bezpłatną
    zmianę PIN, może być na taki sam). Przerwy w autoryzacji - osobiście mnie to
    nie dotknęło - myślę ponadto, że sprawa jest nieco negatywnie
    przereklamowana, trudno stwierdzić czy to się zdarza mBankowi statystycznie
    istotnie częściej niż średnia dla polskiego rynku. Tych kart jest po prostu
    dużo a ich użytkownicy są aktywni w internecie.

    > A te to nie sa zalosne? Chyba ze ktos zlozy jakies dodatkowe kwity, to

    No nie wiem. Standardowy limit 10k nie wydaje mi się żałosny, biorąc pod
    uwagę, że nie jest dawany w procedurze przenosinowej tylko wyłącznie na
    podstawie analizy BIK i obrotów, czyli "karta za podpis".

    > moze nie. Swoja droga, jak mi "wisi" taki napis ze chca mi dac KK
    > mBanku, to znaczy ze rzeczywiscie tak jest, czy ze tylko byc moze dadza
    > mi po przeanalizowaniu kwitow? Nie sprawdzalem ze wzgledu na widoczny

    Że być może dadzą po "przeanalizowaniu" BIK i obrotów. To w mBanku
    rzeczywiście potrafi być wkurzające ale nijak nie jest to związane z
    jakością samej karty.