  • Data: 2005-01-06 12:02:42
    Temat: Re: mBank- niewywiazanie się z umowy kredytowej przez Bank
    Od: "mamagosia" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po mojej interwencji w centrali w warszawie odezwał się do mnie przed
    chwilka pracownik centrali mówiąc:
    wine ponosi pracownik centrum Finansowego, który nie powinien podpisywać z
    pania umowy wobec braków formalnych we wniosku, kredyt zostanie uruchomiony
    w poniedziałek.
    I teraz bomba jak dla mnie: owy pracownik nie podpisuje tego sam, dostaje
    gotowa umowe mailem z centrali w Łodzi, która oczywiscie poprzedza decyzja
    kredytowa, tez mailem.
    To jak sie pytam nie powinien podpisac umowy skoro dostał decyzje na tak i
    umowe do podpisywania?
    Oj cos nie tak w mBANKU...
    A swoja droga braków formalnych podobno nie ma, bo ja wszystkie dokumenty
    dostarczyłam - tak twierdzi centrum finansowe (maja dowody nadania i
    odbioru)