  • Data: 2010-06-28 15:58:32
    Temat: Re: mBank ?ondzi
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moze nie w tym przypadku, ale ogolnie rzecz biorac powody, dla ktorych
    > przelewy nie sa wykonywane natychmiast sa rozne i nie wszystkie wynikaja
    > z techniki.

    Dziękuję za napisanie tego samego, co ja.

    > Bardzo smieszne, ale rzeczywistosc, zwlaszcza w kontekscie Eliksiru,
    > wyglada nieco inaczej. Nie ma zadnego wysylania "sztabek zlota", bo...
    > przeplywy eliksirowe kompensuja sie do zera :-)

    Jakim cudem? Przelewam 100zł i w tej samej chwili ktoś z dużą ilością
    kasy jest zmuszany do przelania 100zł do innego banku?

    > A jak przepakujesz te 1000 znakow do systemu, ktory tyle nie obsluguje?

    A którą wersję omawiam w związku z 1000 znaków?

    > To teraz dodaj do tego listy "poste restante", albo np. takie, gdzie
    > trzeba podac jeszcze nazwe stanu.

    Bez związku piszesz. Mieszasz wersje a-b-c i w ten sposób się nie da
    dyskutować.

    > Poza tym przeciez ten Twoj format przypomina jakby to, co mamy
    > w Eliksirze, nie?

    Bo to wersja (c), o czym pisałem linijkę niżej.

    A czemu chcesz stracić?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek