  • Data: 2008-12-01 21:26:43
    Temat: Re: [mBank] rachunek techniczny
    Od: Brzezi <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    pon, 01 gru 2008 o 22:16 GMT, MarekZ napisał(a):

    > Czy macie jakiś dobry patent na poznanie numeru rachunku technicznego KK w
    > mBanku?
    >
    > Przed chwilą próbowałem na standardowej mLinii, ale pani zaklinała się na
    > wszystkie świętości, że nie widzi tego numeru rachunku w swojej aplikacji.
    > Ma opcję spłaty, ale numeru rachunku na który to fizycznie idzie, nie widzi.

    Z tego co wiem to nie ma takiego rachunku.

    Plus jest taki, ze mozesz dokonac splaty w dowolnej chwili, o dowolnej
    porze. nawet 5 minut przed polnoca kiedy mija termin splaty kwoty
    minimalnej :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ ]
    [ Ekg: #3781111 ][ This fortune intentionally left blank. ]