  • Data: 2008-12-01 21:32:44
    Temat: Re: [mBank] rachunek techniczny
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    news:slrn.pl.gj8lkj.hub.brzezi@localhost.localdomain

    > Z tego co wiem to nie ma takiego rachunku.

    Szczerze mówiąc nie wydaje mi się to możliwe. Opieram się na tym, że można
    mieć więcej niż jedną KK podpiętą pod to samo eKonto.

    > Plus jest taki, ze mozesz dokonac splaty w dowolnej chwili, o dowolnej
    > porze. nawet 5 minut przed polnoca kiedy mija termin splaty kwoty
    > minimalnej :)

    Nie widzę żadnych plusów takiego rozwiązania, widzę natomiast minusy. Jakby
    był rachunek techniczny przeciez też mógłbym przelać 5 minut przed północą.

    Skrajnym testem jaki mógłbym wykonać jest doprowadzenie do zajęcia tego
    rachunku, przepuszczenie przez niego kwoty wolnej od zajęcia a potem
    stwierdzenie na mLinii, że chcę spłacić kartę. Ale troszkę się boję takiego
    testu. :-)

    marekz