    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank rezygnuje z opłat za przelewy!
    Date: Sat, 9 Feb 2008 16:23:20 +0000 (UTC)

    Dnia Fri, 08 Feb 2008 19:43:35 +0100, Mithos napisał(a):

    > Po to sie definuje przelewy, zeby ich nie bylo koniecznosci ich
    > pozniejszej autoryzacji (IMO).

    Tylko że w mBanku jest to jedyna metoda pozwalająca na zapamiętanie danych
    kontrahenta... Ja rozumiem że mógłbym sobie zdefiniować przelewy nie
    wymagające potwierdzenia (np. na konta członków rodziny, na konto
    oszczędnościowe, na konta przypisane do kart kredytowych), ale jeśli np.
    kilka razy kupiłem coś na allegro albo co miesiąc płacę za telefon to miło
    by było wpisać dane takiego kontrahenta na stałe bez ryzyka, że ktoś mi
    złośliwie przeleje całe oszczędności na takie konto.

    > Halo maskowane to tez jakas fikcja.

    Niezła bzdura... Ciekawe, że jakoś przy bankowości telefonicznej mBank
    stosuje właśnie hasło maskowane :> Może w ogóle powinni autoryzować na
    podstawie imienia i nazwiska?

    > ? :)

    Zbyt skomplikowane byś zrozumiał? Nie można spłacić karty kredytowej z
    mBanku inaczej niż z ekonta. A żeby sprawdzić ile jeszcze można wykorzystać
    środków jest w dziale "warunki umowy", co jest bez sensu. W dodatku nie
    można normalnie obejrzeć listy operacji na karcie, tylko wszystko jest
    podzielone na okresy rozliczeniowe.

    > Kwestia gustu. Dla mnie od mBanku lepszy jest jedynie online Multibanku.

    Skoro korzystasz, to od razu spytam: czy tam też jest to idiotyczne
    dzielenie listy operacji na strony? A co do wygody interfejsu, to sez@m BPH
    jest tutaj (a raczej niestety BYŁ) ideałem - ma dokładnie wszystko czego
    trzeba...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944