  • Data: 2011-06-11 11:35:19
    Temat: Re: mBank - strzyzenia klientow ciag dalszy
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-06-11, Ghost <g...@e...pl> wrote:

    [...]

    > Ojej, bo nie oplaca sie brac kasy za wystawianie karty.

    I przepraszam chcesz im zabronić takiej decyzji biznesowej?

    > I nie dyskutuj, zwlaszcza na grupach dyskusyjnych, bo jeszcze ktos zauwazy i
    > zrobi to samo.

    Dyskutować oczywiście można, ale Ty nie dyskutujesz, tylko trollujesz
    (patrz niżej).

    > Zachowujesz sie dziecinnie majac pretensje o moja opinie na temat
    > frajerstwa.

    Tłumacząc Twoje zdanie powyższe zdanie: "a nie bo Ty"?
    Wymyśl swoje argumenty to po pierwsze.

    Po drugie nazywasz _osobę_ frajerem (czyli stosujesz adpersonany), a nie
    wyrażasz opinie na temat jakiegoś zachowania (jak ja opisując że coś
    jest dziecinnym zachowaniem).

    Mówiąc wprost: uprawiasz trolling klasy C - mizerny, pieniacki i rozpoznawalny
    w 1-2 postach, a nie wyrażasz jakiekolwiek sensowne opinie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl