  • Data: 2004-04-10 12:44:55
    Temat: Re: mBank z Euronetem ukradł moje pieniądze
    Od: david <d...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ty wogole myslisz? Oprocz tego, ze masz pamieć ;-)
    w przeciwieństwie do ciebie tak

    > Do czego tu baranie identyfikacja klienta potrzebna?
    a jak sobie wyobrażasz zwrot kasy "zablokowanej" ???
    ktoś:dzień dobry jestem w xxx i bankomat wciął mi kasę
    mB: oczywiście już ją odblokowujemy
    pytanie szczegółowe dla ciebie "myślicielu" - skąd mLinka będzie
    wiedzieć, że ty to ty? a zarazem skąd będzie wiedzieć komu ma tą kasę
    zwrócić? skąd ma wiedzieć od kogo przyjmuje reklamacje?

    > To nawet moglaby sprzataczka zglosić podając tylko lokalizacje bankomatu i
    > godzine transakcji, a bank powinien wszystko załatwić.
    sprzątaczka jeszcze powinna powiedzieć jak się nazywa, gdzie mieszka, i
    powinna znać telekod - zakładając konto w mBanku dobrze wiedziałeś, że
    jest on po to by móc cię zidentyfikować (no chyba że nasz "myśliciel"
    nie wiedział)

    > Zatem gamoniem to sam jesteś. Bo nie myslisz, ale to typowe dla robotów ;-)
    człowieku - mLinka postąpiła prawidłowo, zgodnie z procedurą, to nie jej
    wina, że klientem mBanku jest "nierobot", który "myśli" tylko bardzo
    słabo i nie potrafi zapamiętać ani identyfikatora ani telekodu - ona
    musi być w 100% pewna że ty to ty

    ... PIN pewnie też masz skrzętnie na karteczce zanotowany tuż obok karty
    płatniczej, bo to aż 4 cyfry do zapamiętania...

    mimo wszystko
    Wesołych Świąt
    david