  • Data: 2003-10-30 07:19:44
    Temat: Re: mbank - komedia, a raczej tragedia
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:v740qv86or8rvjh5ln7ks4bsa090gpfrf7@4ax.com...

    > żeby nie widzieć wad obecnego rozwiązania

    Chyba nie dość dokładnie przeczytałeś inne moje posty w tej dyskusji.
    Ale faktem jest, że nie dostrzegamy wad systemu, jeżeli nas osobiście nie
    dotkną. A mnie przez cały okres użytkowania rachunku w mBanku nie spotkały
    żadne przykre niespodzianki. Raz tylko nie poszedł przelew z opłatą, co
    kosztowało mnie odsetki, ale była to moja wina, gdyż nie zabezpieczyłem
    odpowiedniej ilości środków na rachunku.
    Ale są tacy użytkownicy, którzy od razu na grupie nawtykaliby bankowi, że
    jest do bani, bo powinien informować o braku środków, albo podobne.
    Przypadek dużego licznika jest oczywiście odmienny, ale nie byłoby tyle
    hałasu, gdyby Kamil M. zechciał zrobić przelew dwa dni wcześniej. Może
    dobrze się stało, że tego nie zrobił, bo doprowadzi to, być może, do
    poprawienia tego zabezpieczenia. Ale gdyby nie jego przygoda, to chyba
    obecna forma zabezpieczenia nie byłaby dla Ciebie tak dużym problemem jak w
    tej chwili.

    kriskel