  • Data: 2015-05-13 09:58:12
    Temat: Re: mbank - pożegnanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Bancer" napisał w wiadomości grup
    >One of the main drivers behind the Ribbon was discoverability of new
    >functions.
    >This was driven by research conducted by Microsoft that indicated
    >that a large
    >number of most requested features for Word actually already existed
    >in the product;
    >the user simply didn't know where to find it.

    Napisac to se mozna wszystko.
    A prawda jest taka, ze to w tym nowym interfejsie nie mam pojecia
    gdzie znalezc.
    W starym menu bylo wszystko ladnie w menu dostepne i zgrupowane.

    >"Data is showing that the redesign of Office really did reach this
    >goal -- Word 2007 and Excel
    >2007 users are now using four times as many features as they used in
    >previous versions, and
    >for PowerPoint, the increase in feature use is a factor of five."
    >http://www.johndcook.com/blog/2009/12/16/ms-office-
    ribbon/

    No, ciekaw jestem jak liczyli.

    Fakt, ze jesli chodzi o Worda, to przydalby sie najpierw kurs o
    stylach i formatowaniu.
    Ktory pewnie gdzies jest, ale uzytkownicy czesto pomijaja, i to
    "casual" i pewnie nawet "Hardworking".

    J.