  • Data: 2015-05-13 09:46:58
    Temat: Re: mbank - pożegnanie
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 13 May 2015 00:32:50 +0200, MarcinF <m...@i...pl> wrote:
    > Ale masz ten limit czy wydaje Ci się tylko, że te ustawienia dotyczą
    > interfejsu mobilnego? Z tego co pamiętam to wspomniane przez Ciebie
    > ustawienia dotyczą aplikacji na urządzenia mobilne.

    Faktycznie teraz ten limit nie zadziałał. Na pewno miałem komunikat o
    niemożności wykonania transakcji w związku z ustawionymi limitami. W
    ustawieniach oprócz limitu kwoty jest też limit ilości wykonanych
    transakcji. Po zwiększeniu obu (limit kwoty może być max 10000)
    mogłem już zlecić przelew. Stąd zasugerowałem się, że limit wartości
    również obowiązuje, a z tego wynika że jest kolejna niekonekwencja:
    działa tylko limit ilości.

    --
    Marek