  • Data: 2015-05-15 12:13:15
    Temat: Re: mbank - po�egnanie
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "stejaz" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:73d51459-e63b-4ba9-8c26-73d0f95682eb@googlegrou
    ps.com...

    >Jestem w nowym mBanku, ekonto biznes, chcę wykonać przelew zdefiniowany,
    >nie mam, jak w emaxach, wyboru "przelew zdefiniowany", wybieram "przelew
    >krajowy", w pole szukania wpisuję "ekonto", na wygenerowanej liście mam
    >DWIE pozycje "Stefan Jaziński ekonto". Co wybrać? W m.mbank.pl (wersja
    >mobilna) obecnie (jak i w starej wersji mbanku) dla mojego konta "ekonto
    >biznes" mam tylko JEDNĄ pozycję o nazwie "eKonto". Tę, którą zdefiniowałem.
    >W nowej wersji, nie wiadomo skąd, pojawiły się dwie. Co wybrać?

    Mogę się tylko domyślać, że gdzieś (pewnie w którymś emaxie) masz to ekontoz
    definiowane jako rachunek docelowy i dlatego się pojawia po raz drugi.
    Faktem jest, że system ma kilka pomigracyjnych nawisów. Ale jak znam życie
    obie pozycje i tak prowadzą na to samo konto. Więc możesz wybrać dowolną. Co
    więcej, gdybyś zamiast pytać na grupie, spróbował kliknąć raz w jedno raz w
    drugie, doszedłbyś do tych samych wniosków ;-)

    Agnieszka