  • Data: 2004-01-29 11:23:58
    Temat: Re: mbankowym uciekinierom ostrzeżeń par
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "~~" <j...@c...barg.sv> writes:

    > W Handlo były _płatne_ przelewy ;)

    handlo był piękny nie ze względu na prowizje tylko ze względu na
    filozofię. Dziś już się trochę tego nie pamięta ale ja naprawdę
    przeżyłem szok gdy przeniosłem się z PBK (wielka hala, gigantyczne
    kolejki, oddział czynny 9-17, wszystko załatwiane osobiście z
    ganianiem między czterema okienkami przy czymkolwiek niebanalnym) do
    handlobanku (malutkie sympatyczne oddzialiki, załatwienie wszystkich
    potrzebnych spraw z jednym konsultantem w jednym miejscu, możliwość
    dzwonienia do banku o dowolnej porze, trochę później dostęp przez
    internet). To była rewolucja w moim odczuciu znacznie większa, niż
    banki internetowe. I tak naprawdę, to gdyby citi nie zaorało
    handlobanku, to pewnie byłbym tam do dzisiaj nawet gdyby było istotnie
    droższe od konkurencji czy miało trochę mniejszą funkcjonalność. Przez
    sentyment.