eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimille-niekompetencjaRe: mille-niekompetencja
  • Data: 2009-07-21 14:52:54
    Temat: Re: mille-niekompetencja
    Od: Maverick <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    bartekk pisze:
    > Witajcie! Poszedłem dzis do oddziału Mille celem wypowiedzenia umowy
    > Konta Student, bo od 1 sierpnia jest płatne. Tam od dwóch pracowników
    > otrzymałem informacje, że konto pozostanie dla mnie bezpłatne, ponieważ
    > nie otrzymuje wyciągów papierowych. "Ta informacja o opłatach, trafia do
    > wszystkich, a pana na 100% nie dotyczy". Średnio chciało mi się wierzyć,
    > ale strasznie przekonywali - uwierzyłem. Teraz dwa razy dzwoniłem na
    > infolinie i tam mówią, że jednyną możliwością darmowego prowadzenia
    > konta jest saldo 5000zł. Kto ma racje? Wydaje mi się, że infolinia. Czy
    > jakaś reklamacja albo doniesienie o niekompetencji pracowników danego
    > oddziału odniesie skutek?

    Niech Ci w oddziale dadza to na pismie - zobaczysz ze albo bedziesz mial
    za free, albo nie dadza - bo nagle cos sobie przypomna...

    --
    Elektroniczne papierosy - www.niedopalek.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1