eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimille-niekompetencjamille-niekompetencja
  • Data: 2009-07-21 14:49:15
    Temat: mille-niekompetencja
    Od: "bartekk" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witajcie! Poszedłem dzis do oddziału Mille celem wypowiedzenia umowy Konta
    Student, bo od 1 sierpnia jest płatne. Tam od dwóch pracowników otrzymałem
    informacje, że konto pozostanie dla mnie bezpłatne, ponieważ nie otrzymuje
    wyciągów papierowych. "Ta informacja o opłatach, trafia do wszystkich, a pana na
    100% nie dotyczy". Średnio chciało mi się wierzyć, ale strasznie przekonywali -
    uwierzyłem. Teraz dwa razy dzwoniłem na infolinie i tam mówią, że jednyną
    możliwością darmowego prowadzenia konta jest saldo 5000zł. Kto ma racje? Wydaje
    mi się, że infolinia. Czy jakaś reklamacja albo doniesienie o niekompetencji
    pracowników danego oddziału odniesie skutek?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1