  • Data: 2010-08-11 09:32:12
    Temat: Re: "nie-zdolność" kredytowa
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-11 09:33, MarekZ pisze:

    > Bank w raporcie dotyczącym klienta jaki dostaje z BIK widzi zarówno
    > poziom udzielonych limitów jak i poziom ich bieżącego wykorzystania.
    > Więc nie jest jasne czy takie obniżenie limituy coś zmieni.

    Chyba nie bardzo. Z mojego doświadczenia, nie jest dla banku/-ów istotne
    ile wykorzystałeś a ile masz w sumie... Nie spotkałem się z sytuacją,
    gdzie bank po odpytaniu BIKu miał informację w jakim stopniu
    wykorzystuję moje KK. Zawsze padało - suma kredytów taka a taka, więc
    panu się już nie należy bo za dużo... Absurd, ale tak to niestety działa.

    Zwracam honor, jeśli to jakoś niedawno zmienili.