  • Data: 2009-02-16 09:27:06
    Temat: Re: niechciane telefony z ofertami
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Lut, 09:14, "MK" <m...@i...pl> wrote:
    > "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Nie. Mialem okazje sie przyjrzec pracy w telemarketingu i jestem pelen
    > szacunku dla tych ludzi. Ja zapewne poddalbym sie po 10 odmowie, a oni
    > potrafia zmiesc to, ze 1-2 klientow na 100 zdecyduje sie na produkt. Dlatego
    > uwazam za gowniarskie postepowanie gdy ktos dla zabawy przeciaga rozmowe
    > zeby telemarketer sprzedal mniej produktow i dostal mniejsza pensje.
    > Oczywiscie jak sie siedzi na garnuszku rodzicow to sie w ogole nie mysli o
    > tym, ze ta praca to nie jest szczyt marzen osob ja wykonujacych, ale musza
> [...]

    Ja po zlym okresie, gdy usilowalem kiedys zarabiac sprzedaza przez
    telefon, rowniez mam szacunek do czlowieka po drugiej stronie i gdy
    dzwoni do mnie ktos z jakas ankieta (gdzie widac, ze ma placone od
    "sztuki" w pelni przeprowadzonej ankiety) to o ile czas pozwala staram
    sie umozliwic przeprowadzenie w pelni tego wywiadu.