  • Data: 2006-01-31 13:11:50
    Temat: Re: nieczyste?? zagrywki PBK/BPH
    Od: "Mark" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zaplac, zamknij karte lub zaaktywuj i uzywaj do konca, a w celach
    > zapobiegawczych zglos w oddziale dyspozycje o nieautomatycznym wznawianiu
    > karty.

    Bank który pracuje w godz. 9-16 nie jest bankiem (w moim mniemaniu) dla
    ludzi pracujących, a dla emerytów. Bank który nie informuje (a ma do mnie 2
    adresy, 2 numery telefonów, mail-a) o powstałym długu jest złodziejem. Bank
    którego infolinia służy tylko porozmawianiu sobie, a nie spełnia żadnej
    funkcji praktycznej - jest moim zdaniem bankiem przestarzałym, conajmniej o
    epokę w dobie bankowości elektronicznej.
    Moim zdaniem (fakt jestem dosyć młodej daty) to bank powinien się troszczyć
    o pieniądze klienta i do tego służy konto, a nie odwrotnie - klient musi
    uważać by bank przypadkiem czegoś nie próbował ukraść z konta klienta.
    Dlatego zrobię inaczej: zapłacę, zamknę konto, wyjdę trzaskając drzwiami,
    zapomnę o ostatniej? pozostałości socjalizmu/komunizmu realnego w naszym
    kraju..