  • Data: 2006-01-31 11:22:58
    Temat: Re: nieczyste?? zagrywki PBK/BPH
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Przez moje lenistwo i niedopatrzenie PBK/BPH naciągnął mnie na prawie 200zł.
    > Otóż, odebrałem swoją drugą z kolei VISĘ silver, zapłaciłem za nią, by ją
    > aktywować musiałem udać się osobiście do banku. Nie uczyniłem tego do tej
    > pory zresztą, korzystałem z VISY z Mbanku.
    > Minął rok noszenia nieaktywnej karty w portfelu. Moja nieaktywna karta VISA
    > została obciążona kwotą 75zł opłaty rocznej.
    > Nie dostałem żadnego pisma o tym fakcie. Stanu VISY Silver przez internet
    > też nie sprawdzałem.
    > Po miesiącu do tych 75zł doszło 50zł opłaty karnej za brak wpłaty kwoty
> [...]

    Nie wypowiedziales umowy, wiec przedluzyli automatycznie i zgodnie z prawem
    naliczyli ci oplate za wznowienie karty. Aktywacja karty nie jest rownowazna z
    zgoda na przyjecie karty, bo ona jest tylko w celach bezpieczenstwa nieaktywna
    przyslana. Na karcie zrobil sie dlug i byl okres na splate kwoty minimalnej, nie
    zrobiles teog, to bank zgodnie z prawem naliczyl kare za brak wplaty minimalnej
    i wystawil nowa date z nowa kwota minimalna. Znow tego nie zrobiles, to znow
    bank naliczyl oplate. Bank nie sciagnal kwoty z konta, bo nie dawales mu takiej
    dyspozycji, pozatym jaki bylby ryk ludzi, jak by banki same z siebie tak
    podbieraly kase z konta? To kiedy bank jest otwarty nie ma nic wspolnego z twoja
    sytuacja, bo ty to zaniedbales, bo nie sprawdzales rachunku karty. Trzeba
    sprawdzac wyciagi i stan karty przez internet, a pozatym zlecic przelew zaplaty
    z mBanku mogles. Kare musisz zaplacic i nie masz podstaw do cofniecia tych
    oplat. Zaplac, zamknij karte lub zaaktywuj i uzywaj do konca, a w celach
    zapobiegawczych zglos w oddziale dyspozycje o nieautomatycznym wznawianiu karty.