eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankinieczyste?? zagrywki PBK/BPHRe: nieczyste?? zagrywki PBK/BPH
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.tpinternet.pl!a
    tlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Mark" <b...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: nieczyste?? zagrywki PBK/BPH
    Date: Tue, 31 Jan 2006 14:59:18 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 25
    Message-ID: <drnqld$c5v$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <drngfm$n9e$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <5...@n...onet.pl>
    <drnnub$met$1@nemesis.news.tpi.pl> <drnp1p$2li$1@kjonca.kjonca.bogus>
    NNTP-Posting-Host: 195.205.251.90
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1138716141 12479 195.205.251.90 (31 Jan 2006 14:02:21
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 31 Jan 2006 14:02:21 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:376351
    [ ukryj nagłówki ]


    > Chwila, jeżeli jesteś taki nowoczesny i elektroniczny to powinieneś miec
    > sez@ama (czy jak się to tam w BPH zwie), za ciężko było w takim razie
    > spłacić przez internet ?

    Oczywiście łatwo, kilka kliknięć. Tylko mały szczegół - nie sprawdzałem
    salda na mojej VISie Silver bo jej po prostu nie używałem. Sprawdziłem
    dopiero po otrzymaniu pisma od szanownego PBK/BPH (czy tam odwrotnie) tuż po
    naliczeniu pierwszej kary za brak spłaty kwoty minimalnej.
    >
    >
    > NIe przepadam specjalnie za BPH (za skomplikowanie ich TPiO głównie), ale
    > tutaj to trudno naprawdę nie odnieść wrażenia, że zachowałeś się jak
    > dziecko, któremu mamusia musi wszystko pod nos podstawić.

    Mbank mnie rozpieścił ;) No i przysłowiowe "płacę - wymagam" - konto w PBK
    jest dla mnie, nie dla banku. Jeżeli uważam, że się nie sprawdza, jest mało
    przyjazne, mało komfortowe to po prostu rezygnuję i nie płacę za takie
    pseudousługi. Moim zdaniem bank powinien dbać o klienta i o jego pieniądze.
    Jak PBK dba o moje konto to widać - 175zł gdzieś mu umknęło, bo "listy
    zapewne nie doszły, a w sumie to sam pan jest sobie winien bo nie sprawdził
    pan salda swojej nieużywanej i niektywnej karty kredytowej". Całkowicie
    stracił moje zaufanie w tym momencie.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1