  • Data: 2019-10-08 17:37:05
    Temat: Re: o co chodzi z frankowiczami?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli niewywiązywania się z umów?

    Czyli karania i ponoszenia konsekwencji za swoje czyny

    WIDZIAŁY GAŁY CO PODPISYWAŁY ;-)

    A może nie podoba ci się UE i jej wyroki? PRZYJACIELU ;-)

    > Czyli wzgogacania sądów/sędziów?

    A założysz się że to banki pierwsze przyjdą do frankowiczów z
    propozycjami ugody?
    Czyżbyś ulegał naracji raz bankserskiej a dwa prawniczej?

    > Przed 'że' być mo_że ;) warto postawić przecinek...
    Daruj sobie. jesteś pewny że w hektolitrach Twoich wypocin wszędzie
    postawiłeś przecinek?
    W poligrafii też potrafią pracować korektorzy z odpowiednią wiedzą.
    Ja mam poskładać to co dostałem i wdrożyć do produkcji.
    Myślisz że program wyborczy na ulotkach POKO to moje dzieło? ;-)

    > TSUE nie jest wyrocznią w RP -- nadal decyzje
    > w Polsce spoczywają w gestii sądów RP, więc
    > ,,z automatu'' ;) sprawy nie ruszą...

    Zapytaj POpaprańców czy można tak sobie obojętnie przejść obok takiego
    wyroku i czy to nie będzie miało wpływu na polskie orzecznictwo.

    jak byś był w temacie to byś wiedział że to orzecznictwo już od kilku
    miesięcy znacząco się zmieniło. Wyrok TSUE jest bardziej zwieńczeniem
    trendu.

    > IMO orzecznictwo polskie jest uzależnione od polityki.
    A wyroki Tsue są polityczne bo powołali go politycy.
    Podstawy WOSu jak mawiała Mariolka ;-)