  • Data: 2003-02-07 18:10:03
    Temat: Re: operacje kartą kredytową w internecie - pytanie
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    miskazajac wrote:
    > powiem szczerze-niby placenie karta jest bezpieczne-ale w
    > internevie-jak jestem pracownikiem banku i sprzedaje karty-powiem
    > szczerze balabym sie pozdrowienia monika

    Jak jestem szarym uzytkownikiem i kupuje w internecie karta od roku
    tak ok. 2000 - i robie to dosyc czesto, nigdy nic mi sie nie stalo...

    Teraz uzywam wirtualnej karty, wczesniej korzystalem z VC Multi,
    jeszcze wczesniej z VE Inteligo, VC BZWBK, kiedys z VC Pekao...

    Jednym slowem - zero problemow... Jesli jest dostep przez Inet -
    zawsze moge sprawdzi czy wszystko jest OK...