  • Data: 2003-02-07 19:26:42
    Temat: Re: operacje kartą kredytową w internecie - pytanie
    Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > bezpieczenstwo jest (scisle rzecz ujmujac) zadne, bo polega na
    > uczciwosci obslugi sklepu (a to jest wielka niewiadoma).

    O to mi właśnie chodzi! połączenie sieciowe może być jak najbardziej
    bezpieczne, ale i tak wszystkie niezbędne dane (nr.karty, ważność, personalia)
    są dostępne dla obsługi sklepu.

    > Jezeli sklep internetowy pracuje w systemie SET lub podobnym, to numer
    > karty kredytowej nie trafia w niepowolane rece i bezpieczenstwo operacji
    > jest bez porownania wieksze.

    Nie wiem w jakim systemie pracuje sklep w którym robiłem zakupy - nie
    sprawdziłem tego. Zastanawiam się teraz czy nie powinienem zablokować karty.

    Pytanie umieściłem na grupie, ponieważ panie w infolinii mojego banku nie
    potrafiły mi wyjaśnić czy i w jaki sposób zabezpieczane są tego typu
    transakcje, a ja nie mogę uwierzyć że wszystkie operacje kartami kredytowymi w
    internecie opierają się wyłącznie na uczciwości personelu sklepów i-netowy.

    Dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam
    Jurek