  • Data: 2003-02-08 02:09:24
    Temat: Re: operacje kartą kredytową w internecie - pytanie
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    >Jednym slowem - zero problemow... Jesli jest dostep przez Inet -
    >zawsze moge sprawdzi czy wszystko jest OK...

    Nie rozumiem, co to ma do rzeczy ??? Sprawdzenie po fakcie mam mi zapewnic
    bezpieczenstwo ? To troszke tak jak uwazac, ze jezeli moge spojrzec przez
    okno, czy auto jeszcze stoi to mi go nikt nie rabnie :)

    Czy wiesz jak wygladaja reklamacje transakcji inetowych, tzn czy jest to
    jakos uregulowane prawnie ?
    Od niedawna mam karte kredytowa BPHPBK, ubezpieczenie czysto hipotetyczne i
    szczerze mowiac boje sie jej uzywac.
    Oczywiscie trzymam ja jako rezerwowa, uzywam citkowej ale .... sztrzezonego

    pzdr
    wkg