    From: "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: oszusci z Kredyt
    Date: Wed, 21 Aug 2002 09:34:57 +0000 (UTC)

    > W skrócie: ja się nie zmieniłem - zmienił się tylko jak kapryśna panienka ów
    > "bank" (czy to może na skutek jego przejęcia przez kapitał
    > włosko-brukselski?)

    Weź wyciągi z tego banku (podbite, potwierdzone czy jakkolwiek
    uwierzytelnione) i zanieś do Multibanku, powinieneś dostać linię kredytową
    do iluśtamkrotności wpływów (chyba 3x) bez zaświadczenia z pracy.
    Powyżej tego - zaświadczenie wymagane. Dokładnie jakie są progi
    lepiej się będzie orientował Wojtek.
    Oprocentowanie 14%, i 1% prowizji od przyznanego limitu
    więc dużo mniej niż te 20% u Ciebie.
    Natomiast powiem Ci jak jest w PKO BP. Tam tylko na podstawwie wpłat na
    rachunek możesz dostać do 5krotności wpływów - kredycik - na 15,5%
    1% prowizja od przydzielonego limitu, bez konieczności zaświadczeń itd..

    To mi się u nich bardzo spodobało, działają szybko i kontaktują się z Tobą na
    kmórkę - jak jest już decyzja, generalnie powoli się zmienia PKO BP ;-)

    Karol Żwiruk