eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[polbank] niechciane telefony z ofertamiRe: [polbank] niechciane telefony z ofertami
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!news.nask.pl!news.nask.
    org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!news.k-dsl.de!news.telesweet.net!
    not-for-mail
    From: "kashmiri" <a @ a . com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [polbank] niechciane telefony z ofertami
    Date: Mon, 16 Feb 2009 23:34:53 +0400
    Organization: Telesweet ISP
    Lines: 29
    Message-ID: <gncf4v$1d4q$1@services.telesweet.net>
    References: <gn92nm$d14$1@inews.gazeta.pl>
    <gna64g$rc1$1@inews.gazeta.pl><gna6j9$96n$1@news.wp.pl>
    <gna8ao$7oj$1@inews.gazeta.pl><gna8v4$ag2$1@news.wp.pl>
    <8...@k...kjonca> <gnb79a$pme$1@news.wp.pl>
    <gncc8g$9uu$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 94.43.112.207
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: services.telesweet.net 1234812895 46234 94.43.112.207 (16 Feb 2009 19:34:55
    GMT)
    X-Complaints-To: n...@t...net
    NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Feb 2009 19:34:55 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8050.1202
    X-Notice: Filtered by postfilter
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8050.1202
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:AIvJmODddI7FjBtRYqQl5HMaQWY=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:475272
    [ ukryj nagłówki ]



    "Bogdan B." <b...@w...pl> wrote in message
    news:gncc8g$9uu$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > MK wrote:
    >> Dlatego uwazam za gowniarskie postepowanie gdy ktos dla zabawy
    >> przeciaga rozmowe zeby telemarketer sprzedal mniej produktow i dostal
    >> mniejsza pensje.
    >
    > Szkoda że nie piszesz nic o tych którzy zlecają dzwonienie do ludzi,
    > którzy
    > nie wyrazili na to zgody. Zapewne są to osoby wyrafinowane, o wysokiej
    > kulturze osobiestej?


    Kiedyś miałem możność przyjrzenia się pracy telemarketerów. Siedzisz 8-10
    godzin dziennie przy telefonie i dzwonisz, numery wybiera ci komputer jeden
    za drugim - ty ledwo masz czas wziąć łyk wody między rozmowami. Numery
    pochodzą z baz danych - czasem kupionych, czasem dostarczonych przez
    zleceniodawcę (bank) - ale tego nawet dokładnie ci nie mówią. Czasem nie
    masz nawet nazwiska klienta, po prostu wybierasz numer i masz ściemniać ("Ma
    Pan konto w Citibanku, prawda?" "Nie." "Oj, przepraszam, pomyliłam
    numery.")

    Mam pełen szacunek dla takich ludzi - i dziką nienawiść do firm, które mimo
    iż *zawsze* zastrzegam, wykorzystują moje dane do marketingu.

    k.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1