  • Data: 2008-10-08 08:32:05
    Temat: Re: polećcie konto
    Od: " fotech" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PLN.

    > O! To bardzo fajne oferta, chyba się na nią zdecyduję. I pomyśleć, że
    > mam tam kartą, a nie przyszło mi do głowy sprawdzić ofertę konta. :-)
    > Ale nie mogę się doczytać czy można otworzyć kilka rachunków
    > oszczędnościowych?

    Będąc dotychczas kilkuletnim klientem mbanku otwórz koniecznie Citi, bardzo
    szybko zrozumiesz, jakim jestes dzis szczesliwym czlowiekiem.
    W tym smiesznym banku nie mozesz nawet samodzielnie przez net zrobic
    wiekszego przelewu, bo to wymaga dzwonienia do konsulatantów albo chodzenia
    do banku, żałosne (mowa tu o kwotach rzedu kilku tysiecy złotych...)
    Wg mnie parka mbank i KK Citi jaką teraż masz jest związkiem na dzis bliskim
    ideału.
    Po co chciales KK w mbanku, gdzie jednak musisz za nia placic, jak masz w
    Citi bezplatną na 2 lata i z dodatkami do wyboru? Przelewy z mbanku masz
    obecnie za darmo, na spłate tej swojej KK Citi...